Z uwagi na obostrzenia związane z epidemią COVID-19 spotkanie odbędzie się wyłącznie online.
Termin spotkania: 16 marca 2021 r., godz. 1000 – 1400
Formularz należy przesłać do 15 marca 2021 r.
Agenda spotkania:
- Regulamin konkursu – kluczowe zagadnienia i wymagania w kontekście ubiegania się o dofinansowanie.
- Stawki jednostkowe obowiązujące w naborze.
- System Obsługi Wniosków Aplikacyjnych (SOWA) – zagadnienia techniczne.
- Zasada równości szans i niedyskryminacji w perspektywie finansowej 2014-2020.
15-20 minut przed spotkaniem zostanie przesłany do Państwa link aktywacyjny umożliwiający udział w spotkaniu. Spotkanie przeprowadzane będzie za pomocą aplikacji Microsoft Teams. Udział w spotkaniu następuje poprzez otworzenie linku przesłanego przez organizatora pocztą elektroniczną. Mają Państwo trzy możliwości dołączenia się do spotkania online:
- za pomocą przeglądarki Microsoft Edge,
- poprzez pobranie aplikacji na komputer,
- poprzez pobranie aplikacji na telefon.
Podajemy link do pobrania aplikacji:
https://www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-365/microsoft-teams/download-app
Do prawidłowego działania aplikacji potrzebny jest mikrofon oraz kamera.
Użytkownik, podłączając się do spotkania, zobowiązany jest podać imię i nazwisko oraz nazwę podmiotu, jaki reprezentuje.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, warunkiem uczestnictwa jest wysłanie formularza zgłoszeniowego w wyżej wskazanym terminie.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Zielonej Górze, numer telefonu 68 456 56 04, adres e-mail efs@wup.zgora.pl.
Formularz zgłoszeniowy